Általános szerződési feltételek

Kérjük, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A szulogyerekcoach.hu címen elérhető honlap használatával Ön, mint vásárló kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja az alábbi általános szerződési feltételeket.

Az elfogadást a regisztrációs űrlapon lévő jelölő négyzet aktív kiválasztásával teheti meg.

A szerződés kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, csak magyar nyelvű változatban és a Ptk. (2013. évi V. törvény) szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

1.    Az Üzemeltető adatai:

  • Cégnév:  Gyalog Hortenzia ev
  • Székhely: 7134 Gerjen, Kossuth Lajos utca 48.
  • Weboldal: https://szulogyerekcoach.hu
  • Adószám: 53619059-1-37
  • Elektronikus elérhetőség: gyalog.hortenzia@gmail.com
  • Telefonos elérhetőség: +36 20 529-8766
  • Számlaszám: 11600006-00000000-81951677
  • A tárhelyszolgáltató elérhetőségei: www.nethely.hu

2. Megvásárolható termékek:

A szolgáltatásaim menüpontban szereplő, online konzultációk és konzultációs csomagok, online tanfolyamok.

3. A rendelés elindítása

A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetőek meg.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt ÁFA-t.

A megvásárolni kívánt termék esetén a hozzá tartozó megrendelő gombra kattintva lehet elindítani a rendelést. Egyszerre egy termék vásárolható meg.

4. Rendelés menete

A rendelő lapon meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat a felkínált űrlapot követve: a nevét, e-mail címét, valamint a számlázási adatait. A megrendelés véglegesítése előtt a jelölő négyzetekben szükséges a megrendelés feltételek (általános szerződési feltételek és az ahhoz tartozó adatvédelmi tájékoztatás, fizetési kötelezettség vállalása) aktív elfogadása is.

A megrendelést követően e-mailben elküldi a rendszer a díjbekérőt. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az Üzemeltető technikai jellegű üzenetet küldjön számukra.

A fizetés a dijbekérőt tartalmazó e-mailből indítandó, a szamlazz.hu rendszerén keresztül a Simplepay szolgáltatással valósul meg. A megrendelést követő e-mailben szereplő “Tovább a fizetéshez” gomb megnyomásával indítható a fizetés, mely átutalással és bankkártyás fizetéssel is teljesíthető.

A véglegesítést és a sikeres banki tranzakciót követően az Üzemeltető visszaigazoló levelet és elektronikus számlát küld a vásárló által megadott email-címre. A levélben a megrendelés egyedi azonosítót kap, de más formában nincs iktatás.

A regisztrált adatokat az Üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem csak akkor válik érvényessé, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti.

5. Panaszok intézése

Az Üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ ad. Amennyiben a panaszra az Üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban megindokolja. A jogviták elsősorban békés úton közvetlenül vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, a bírósági út nyitva áll.

6. Adatkezelés

Az Üzemeltető a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan, célhoz kötötten kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve amennyiben a megrendelés teljesítéséhez elengedhetetlenül szükséges (pl. számlázás, könyvelés).

A honlap böngészése folyamán technikai információk kerülhetnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben Ön nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.

A megrendelés folyamán rögzített adatokat az Üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. A leadott megrendelésből készült számla adatai rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A számlázást követően az előzőekhez nem tatozó adatok törlésre kerülnek. A törlési idő a mellékletként kezelendő adatvédelmi nyilatkozatban kerül pontosításra.

A megadott adatok törlése, módosítása a jogosult által bármikor kérhető írásban.

7. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a PTK. (2013.évi V. törvény), az EKER törvény (az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény), valamint a fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet rendelkezései az irányadók.